Po - Pá 8.00 - 17.00
Po - Pá 8.00 - 17.00
Po - Ne 8.00 - 20.00
dispecink@jikoterm.cz
Budeme reagovat do 24 hodin
Kotel při poruše hlásí na displeji kód poruchy, který je důležitý pro snadnou komunikaci s naším dispečinkem.
Uvedený kód informuje servisního technika, kde přibližně může být problém a umožní mu zajistit si dostatek potřebných náhradních dílů tak, aby bylo možné opravit kotel při jedné návštěvě. Nicméně vždy se jedná o více možných příčin poruchy.
U starších kotlů je nutné podat dispečinku co nejvíce informací o závadě, abychom dokázali servisního technika vybavit případnými náhradními díly. Vždy je potřeba znát značku a typ kotle.
Dispečer s Vámi probere možnosti odstranění nejčastějších příčin poruchy (dopuštění vody, výměna baterek v termostatu atd.), následně s Vámi domluví termín opravy a odhad její ceny.
Servisní technik na místě diagnostikuje závadu, tzn. dohledá příčinu poruchy a odstraní problém, nejčastěji výměnou vadného dílu, který má k dispozici, díky předchozí komunikaci a podaným informacím z dispečinku.
Servisujeme všechny typy kotlů od výrobců viz níže…
Mají pravidelné školení
S dlouholetou praxí
Jsou špičkou v oboru
Včetně víkendů a o svátcích.
Po – Ne 8.00 – 20.00
Tomáš Vnouček
Vánoční provoz 2023-2024
Od 23.12. – 1.1.2024 – máme zavřeno.
I o víkendech a svátcích můžete volat
servisní pohotovost 222 233 888.
PŘEJEME VÁM PŘÍJEMNÉ PROŽITÍ VÁNOČNÍCH SVÁTKŮ.