Dobry den,
Thank you very much for the provided service. The serviceman was so professional. He quickly found the problem, and organized the solution.
Your company has super good employees!
Thank you once more,
Best regards,
Jurgita
Dobry den,
Vyborna prace pri vymene kotle. Rychly a efektivni. Pan, ktery to pak zapojoval mi dal supr hodinovou prednasku o tom jak to cele funguje a zoodpovedel vsechny me dotazy. Diky
S pozdravem
Švenda
Dobry den,
rada bych touto cestou vyjadrila podekovani panu Plivovi za jeho vyjimecne nasazeni pri odstraneni problemu, ktery se vyskytl v minulych dnech na mem kotli. I pres slozitost problemu to nevzdal a projevil velkou profesionalitu a sluzbu zakaznikovi. Chtela jsem, aby to Vase firma vedela.
S pozdravem
Dagmar Keberlova
Absolutely top service. They speak English. Very professional company who have really thought about how to make the customer experience smooth and no-hassle: (They send you a reminder about the appointment by SMS/email, technician wears shoe covers, invoice is generated immediately and sent by email, payment by cash or card terminal). Technician had to come twice and was on time both times.
Problem with our boiler was diagnosed quickly, we had to wait for the part because it was non-standard and had to be ordered but as soon it came they contacted me with an appointment to fit it. Really recommend this company and will be using them again.
Thank you to Tomaš and Tomaš.
Dobrý den,
rád bych vyjádřil spokojenost a pochvalu technikovi Jan Sixta.
Pán provedl prvotřídní servis, opověděl na dotazy, které jsem měl a zároveň mi dal několik doporučení k používání kotle. Se servisem, který pan Sixta provedl jsem nad míru spokojený.
Děkuji. Tomáš Zíma
Dobrý den pane Jiráku,
rád bych vám předal moji velmi pozitivní zpětnou vazbu na pana Marka Jíšu, se kterým jsem řešil poptávku nového kondenzačního kotle.
Pan Jíša je velmi komunikativní a proaktivní. Jeho přístup k zákazníkovi je profesionální, vyslechne potřeby, navrhne řešení a ochotně zodpoví dotazy. V průběhu celého procesu si mi tento přístup velmi zamlouval.
Pan Jíša mi pomohl nalézt kotel, který vyhovuje (snad to tak bude, kotel zatím není dodán) mít potřebám (interní zásobník) a zároveň vyhoví stísněnému prostoru. Především bych vyzdvihl fakt, že proaktivně komunikoval s třetími stranami, pokud bylo něco ověřit. Zavolal jak kominické firmě, která prováděla revizi spalinové cesty, aby ověřil možnost využít stávající spalinovou cestu, tak do Prothermu, aby ověřil, že kotel lze instalovat do stísněných prostor.
Doufám, že tato zpětná vazba je užitečná. Přeji si, aby i další spolupráce s vaší firmu (instalace kotle a následný servis) byla stejně příjemná. Laťka je nastavena vysoko
S pozdravem Bartoš Petr
Dobrý večer pane Vlasáku,
Dnes mi dorazily dokumenty ke kotli a faktura. Hned zadávám příkaz k úhradě.
Dovolte mi, prosím, abych Vám ještě jednou poděkoval za velmi milý a naprosto perfektní profesionální přístup k celé záležitosti, zejména za Vaši vstřícnost a ochotu a hlavně za velmi promptní reakce a přizpůsobení celé zakázky „na klíč“ k mé naprosté spokojenosti. Rád bych Vám tímto vyjádřil můj obdiv, neboť v dnešní době je takových odborníků, kteří rozumění tomu, co dělají opravdu pomálu a Vy děláte Jikotermu opravdu skvělou reklamu.
Výborní byli i Vaši kolegové, kteří celou zakázku montovali, kompletovali a zapojovali. Musím říci, že na mě udělali velmi dobrý dojem svou profesionalitou a zároveň opatrným přístupem, ať už k produktu samotnému, tak k místu montáže, aby nic nepoškodili a aby místo montáže bylo po jejich odchodu uklizené a v naprostém pořádku. Prosím, informujte je o mé pochvale a respektu k jejich zručnosti a přístupu.
Pokud bude někdo z okruhu mých známých potřebovat Vaše služby, můžete se spolehnout, že vaši společnost Jikoterm, Vás i Vaše kolegy techniky budu vřele doporučovat.
S pozdravem Mgr. Petr Příhoda
Vánoční provoz 2023-2024
Od 23.12. – 1.1.2024 – máme zavřeno.
I o víkendech a svátcích můžete volat
servisní pohotovost 222 233 888.
PŘEJEME VÁM PŘÍJEMNÉ PROŽITÍ VÁNOČNÍCH SVÁTKŮ.